Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

5 augusti

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

Trött tjej här! Har haft så himla mycket för mig dom senaste veckorna så nu är jag helt slut :o

Det har ju för det första varit så himla himla fint väder så jag har badat i princip alla dagar. Har varit en hel del med Millan och Christian har ju jobbat hemma i ca 2 veckor nu så jag har umgåtts en massa med honom också.

Sen så öppnade Stråket förra helgen så det vart en två dagar där! Första kvällen var vi hos Tobbe och andra dagen hos oss, det var galet mycket folk men det var så himla roligt! Sen drog vi ner på stråket och dansade (i alla fall jag och Millan) och drack lite mer. Vi avslutade allt med ett nattdopp i Storsjön precist utanför området ^^ hehe

Sen tog vi en två dagars villa innan vi på tisdagen gav oss på kallasandet igen, Vi var ju tvungna att ladda upp inför yran som skulle börja på torsdagen. Jag gick dock inte ut på Stråket på Tisdagen, jag var bara med här hemma och drack shots och spelade tv-spel. Fick även vaxa Josefs skinkor, typ det roligaste jag gjort på mycket länge!! Hahah
Josef fyllde år på klockslaget från tisdag till onsdag, därför skulle alla ut. Men jag firade honom på onsdagen. Det knäppaste med festerna som vi hade hos oss var att det i princip bara var Svegare där. Kul att åka till stan för att festa och så festar man med samma folk som man brukar göra hemma... haha. Men det var jättekul och lätt värt all städning! På torsdag när vi var ut gick jag, Malin och Jennie och såg Takida, sedan var vi snabba att ta oss i på Kaj plats 1 och hamnade på VIP eftersom Håkan stod vakt där, kan vara bra att känna vakterna ^^ Denna kväll fick Erling lite storhetsvansinne och köpte in 7 flaskor Champagne, vilket blev att kosta ca 8 000. Men det var ju gott så mig gjorde de inge! Den kvällen dansade jag som om kvällen aldrig skulle ta slut. På fredagen såg jag Icona pop och förmodligen något mer men mitt minne är lite blurrit efter alla dessa kvällar.

Och på lördagen, den sista dagen körde vi all in och spelade musik så väggarna skakade. När vi kom ner på Yran träffade jag mamma och pappa, dom följde oss och såg ett band nere i badhusparken som Christian ville se. Sedan drog vi in på stråket igen för att ta en cider innan talet skulle börja! Talet var helt fantastiskt och avslutades med fyrverkerier. Sedan kom bandet som jag hade väntat på under hela Yran, The Prodigy! Fucking awesome!! Jag var så himla lycklig. Sedan var det bara hem och sova.
 
 
 
Idag åkte Christian till Ånge för att jobba och jag har inte gjort så himla mycket. Suttit i soffan och kika lite tv, pluggat inför omtentan om några veckor och lagt ner lite tid på att blogga. Tänkte jag skulle försöka fixa lite middag och sedan få hit Millan på en film.

Så ni får ha det gött så hörs vi!
Pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: