Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

17 Februari

Kategori: Allmänt

Hej hopp!
Idag har varit en fruktansvärt dålig dag, därför bestämmer jag mig för att gå och lägga mig tidigt fast än jag är ledig imorgon.

Det börjar med att jag och Emma har råpluggat hela veckan för tentan idag. Men när jag kommer till den så märker jag att vi har pluggat på hur mycket som helst, men inte på rätt saker... Vissa saker kunde jag ju men vissa hade jag inte en susning på, så då blev de ju bara att gissa. Vissa av frågorna gick det inte ens att gissa på, utan du skulle verkligen kunna de för att kunna svara.

Sen gick jag för att träna, men fick inte upp motivationen så det blev ett jätte lamt pass (skulle egentligen ha gjort 2 pass idag men pallade bara 1). När jag kom hem orkade jag inte laga lunch så jag köpte sallad på ica som jag käkade. Sedan somnade jag i soffan medans jag försökte titta på anime. Jag sov nästan 3 timmar :o Jag sover aldrig på dagen i vanliga fall, men idag var jag verkligen trött!

När jag hade bestämt mig för att ta tag i saker och ting så började jag och Jeppe att städa samtidigt som jag lagade middag. När middagen nästan precis var klar tyckte jag tydligen att den behövde kryddas med lite glas... Japp, jag lyckades vicka om kull ett gäng glas som stod på diskbänken över spisen som gick i tusen bitar och flög ner i all mat jag hade lagat (6 st kotletter och en hel hög med potatis och sås). Sambal oeleken stod så klart öppen och flög över hela köket. Så där står jag med glas i maten och sås ända upp till taket. Det enda Jeppe kunde göra var att komma fram och krama mig. Sen gick jag till sängen och gav upp... När jag hörde hur Jeppe började plocka glas så tog jag att kliv upp och hjälpte honom städa kaoset. Sen beställde vi pizza och satte oss i soffan och kollade på Angel Beats (anime).

Det var min dag i korta drag, så nu säger jag godnatt och hoppas på att åtminstone kunna få en god natts sömn.

Over and Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: