Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

26 Januari

Kategori: Allmänt

Hej hopp alla bloggläsare!

Sakta men säkert kommer jag tillbaka efter all stress sedan jag flyttade till Östersund. Nu har jag sagt upp mig från jobbet och kan ägna all min tid åt skolan. Det märks redan då ja fick tillbaka min labbrapport med ett stort B på idag!! Haha, Kerry gav mig ett B!!! Detta är ett tecken, ett tecken att jag gjorde ett bra beslut i att sluta jobba!

Just nu håller vi på att läsa idrottspsykologi vilket är ytters intressant! Nästa vecka har vi en gruppredovisning och jag och Chris ligger bra till. Vi hittade typ 9 olika artiklar som vi eventuellt kan använda för att stödja våran argumentation. Jag ska läsa dom imorgon efter föreläsningen var tanken.

Jag har kommit igång med träningen igen och nu har jag gått en hel vecka med träning utan att bli sjuk, håller tummarna att jag får förbli frisk! Jag har börjat träningen försiktigt denna gång och bara tränat varannan dag, kan vara därför jag fortfarande är frisk.

Har kämpat på hela dagen nu så jag ska gå och lägga mig tidigt och hoppas på att få iallafall en natts god sömn!

Nattinatti!
Pöss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: