Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

16 april

Kategori: Allmänt

Hej!

Mitt liv har då inte varit lätt på senaste tiden... Fick nyligen tillbaka omtentan jag gjorde i nutrition II, och jag klarade den inte. Så den ska jag göra om i augusti. Om ca 2 veckor ska jag göra omtenta på idrottspsykologi del 2... Och på det så blev min magkatarr mycket sämre. Så nu knaprar jag piller för att slippa skiten. Men vänta, det är inte klart än. Självfallet ska jag åka på njursten också! HAHA
Fantastiskt! Så just för tillfället är jag orkeslös, less och vill bara åka hem till mamma och pappa. Jag är gråtfärdig hela tiden och jag orkar knappt träna. Jag som hade kommit igång så bra med träningen! :(

Det enda som förgyller min tillvara nu är att jag får tillbaka 9700 kr i skatteåterbäringen, att jag ska ha min praktik i Sveg (vilket innebär att jag ska tillbringa 5 veckor hemma hos mamma och pappa) och att Christian kommer hem imorgon efter nästan 2 veckor på jobbet.

Jag vet inte om jag har talat om det, men jag är ju lilahårig numera ;) Så när jag har lite mer ork ska jag lägga upp bilder på det!

Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: