Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

23 februari

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

Idag är jag fylld av en massa konstiga känslor, ena stunden känner jag mig glad och lugn, och nästa stund känner jag mig stressad och rastlös. Har även upplevt känslor som ilska, förvirring, oro och nu tomhet. Hatar mens... Gör mig så himla konstig X)

Men men, nog om detta! I onsdags fyllde min lillebror 18 år så vi va ut på krogen och jag pjuppade på några drinkar :) Resten av denna vecka har jag jobbat och pluggat som ett djur, men trotts detta så känns det inte som om jag klarade tentan i fredags... Så det blir att ta tag i detta om några veckor. Imorgon börjar vi nästa kurs, kinesiologi. Rörelselära, detta kommer bli ett rent helvete. Kommer bli galet mycket räkna! Gahhh, vill inte :( Jobbar även imorgon så eftersom jag har lovat mina teknikbarn att dom ska få bullar så måste jag gå och köpa några påsar imorgon X) haha

Ska på poledance ikväll också! Va på det första gången förra veckan och det var grymt roligt, så detta är något jag kommer att fortsätta med trots smärtan :D Ska även testa på boxning med några från klassen denna vecka. En tjej i min klass tränar boxning så hon har bokat lokalen och tänkte visa oss lite moves ;) Känns skönt att äntligen vara frisk, dock är jag lite hostig fortfarande men läkaren sa att jag kunde börja träna igen så det har jag gjort. Dock tror jag att jag drog på lite väl nu i veckan så jag fick en sådan sjuk träningsvärk som satt i, i flera dagar! Men ska köra på lite lugnare denna vecka. Ska nog springa lite ist för att gå så mycket på gymmet ^^ hehe

Mammsen och Jonna var här igår då Jonna var på friidrottstävling i Ås. Så när jag slutade jobba igår kom mamma och hämtade mig så åkte jag med och såg på när Jonna hoppade längd och tog personligt rekord! :D 2.63 m hoppa hon igår ^^ Sen kika jag och mamma på film hela kvällen, han att klämma en timmes tv:spel med Jonna också ;)

Vi hade även finbesök i fredags, då Alexander Odén kom över och kikade lite film och sen när jag bestämde mig för att gå och lägga mig så bestämde dom sig för att spela lite poker. Sedan skulle de tydligen bli shitwasted och drog tydligen på krogen. Jag märkte dock inget förän Christian kom hem vid tre tiden och la sig X) hahahaha

Och nu på tisdag när pengarna ska jag på börja mitt nya hårprojekt ;) Det kommer att bli en lila dip dye! ;D
Något sånt här kanske ^^
 
Jaja, nu har min pojkvän l'mnat spelens värld och har satt igång ett nytt avsnitt med The Big Bang Theory så nu ska jag sluta och kika på de ist ;) 
 
Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: