Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

6 mars

Kategori: Allmänt

Hej hej!

Det har hänt litegran sedan jag skrev här. För det första vill jag bara tala om hur lycklig jag är! För jag klarade den där fucking jävla tentan som jag aldrig trodde att jag skulle klara! Så nu ska jag bara göra en omtenta på lördag (och klara den) sen har jag inget som ligger och släpar längre ;) Jag har börjat skriva lite på rapporten som ska in nästa vecka. Tror jag måste skynda på lite med den, med tanke på att jag börjar jobba igen på måndag. Det har ju varit sportlov så då har jag varit ledig från jobbet iallafall ^^ Jag han bara att börja min träning efter 3 månaders sjukdom innan jag vart klen igen. Så nu sitter jag här igen och hostar som en tok med helt igentäppt näsa... Vet inte vad jag ska ta mig till! Blir ju aldrig frisk :( Och eftersom jag inte har kunnat träna och jag har ätit som jag brukar så har jag gått upp fan 100kg känns det som, ne men iallafall 4-5kg... Vilket inte är så himla kul.

Vi har uppehåll på poledancen 2 veckor nu, vilket är tur eftersom jag har blivit sjuk igen. Så jag ska göra allt som står i min makt för att bli frisk så att jag inte hamnar efter i någonting. Har ju missat en massa skola och en massa jobb eftersom jag har varit sjuk, och det är inte så bra att allt börjar om nu...

Den nya kursen vi har börjat på nu är superkul men supersvår. Så det blir till att ligga i nu! Vi läser Kinesiologi, vilket är rörelselära. Jag känner att det var tur att vi läste anatomi innan det här för nu ska man ju kunna alla muskler och leder på latin och kunna vidareutveckla hur musklerna arbetar i vissa rörelser och vilka som är med. Svårt svårt svårt, men grymt intressant. Vi har mest hållit på med biomekanik (på en lätt nivå) vilket är skönt, för mycket av det vi har gott igenom har jag läst på gymnasiet. Men jag ska inte bli för självgod nu och säga att jag kommer få toppbetyg för det är mycket som jag har förträngt och det är mycket nytt som ska in. Jag har så svårt för sådana här saker, att förstå varför det blir som det blir och sedan kunna förklara det. Jag har mycket lättare för att plugga in glosor och sånt. Men människokroppen är en komplicerad sak så det är inget man kan plugga in utan man måste förstå den.

Nog om skolan. Jag har även jobbat på ett nytt hårprojekt med Millan. Det tog oss 3 dagar att bli klar med håret, men nu är det klart och grymt snyggt!
 
 
 
Ne nu vet jag inte om jag hade så mycket mer att säga...
 
Så godnatt folket! <3
 
Over and out
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: