Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

11 november

Kategori: Allmänt

Oj, jag missade visst att blogga igår :P Men det var ganska fullt upp igår så... Jag och Josef firade nämligen 2 underbara månader tillsammans! :D Idag hade jag kemi prov som jag sedan fick veta att det inte klarade... Men han sa att det inte bara var jag som inte hade klarat det utan att det var många som hade flånkat på provet. Detta är ytterst ovanligt eftersom vi går natur, haha :P Men man kanske kan skylla på våran lärare som är 67 år gammal och kanske skulle ha gått i pension för länge sedan...

Men nu ska man inte tänka så negativt, istället ska jag fira min mamma som fyller år! :D Har frossat en massa tårta och bullar och ännu mer kaffe ;) Nu sitter jag i mitt gamla rum (som nu är Jonnas) och kikar facebook och tittar på när Jonna och Emeli leker matbutik, hahahaha X)

Här kommer lite bilder på mig och min älskade syster Jonna, enjoy ;)









Imorgon åker jag tbx till Sveg och tränar och sedan ska jag väll försöka få liv i min pojkvän X) Sen måste jag packa för på Söndag far jag och Jana till Uppsala!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: