Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

13 november

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag hos Josef igen :) Jag gick och la mig klockan halv 4 igår, huvva X) Josef och Erling har suttit uppe hela natten och spelat LOL. Josef fick för sig att väcka mig klockan halv 7 imorse för att dom skulle gå hem till Erling en sväng >.< Sen kunde jag nästan inte somna om :P Men runt 9 tiden somnade jag igen, sen har Josef legat och myst lite med mig. Men nu har han somnat XP Men jag måste väcka honom om en halvtimme för då går jag hem till min lägenhet för att göra mig i ordning. Åker nämligen till Uppsala klockan halv 4 typ :) Förhoppningsvis så kommer Josef och Erling till bussen och säger hejdå! :D
Jag kommer att tillbringa en vecka med praktik där med min ängel Jana :'D Vi ska bo hos hennes syrra och vi ska praktisera på Evolutionsbiologiska universitetet typ nästan mitt i satn :) Kommer bli en awesome vecka. Men jag kommer hem redan på fredag kväll, och det tror jag kommer kännas ganska skönt. Så man får känna att man får ha lite helg oxå, har man tur så kanske Josef har lite tid till att vara med mig. Men jag fick för mig att han sa att han skulle vara upptagen den helgen. Men nån minut kan han säkert avvara till mig ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: