Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

14 november

Kategori: Allmänt

Jaha, då var första dagen på universitetet. Jag gick upp klockan 7 för att hinna duscha, sen vart det lite stressigt att hinna med bussen för att Jana och hennes syrra aldrig kom ur sängen X) Men vi han i allafall, vi gatt till och med vänta vid busshållsplatsen för att bussen var sen...

Jag vet dock inte vad jag ska säga om den här dagen, den har ju liksom inte varit dålig, men den har inte heller varit bra :P Den var faktiskt ganska händelselös. Men, men, nu ska jag starx till att ge Jana lite massage. Hon fick nämligen ont i ryggen av att åka så mycket buss som vi gjorde igår, hon börjar ju låta som en gammal tant, haha X)

Imorgon skulle vi på några föreläsningar sedan får vi se vart vi hamnar :P Och klockan halv fyra imorgon ska jag och Jana på bion här i Uppsala för att påbörja en lång kväll av en massa twiligth-filmer och gomiddag ;) Kommer bli awesome!!! Vi kommer ju liksom att få se den nya twiligth-filmen breaking dawn :D Wiiii!! Längtar så ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: