Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

16 november

Kategori: Allmänt

Åh gud va awesome!! Igår var jag, Jana och hennes syster Bella på twiligth-maraton och det var superbra :) Jag drog i mig 5 drickor under hela kvällen och en halv chipspåse åh en låda popcorn (kanske lite godis oxå). Om jag ska vara ärlig så var det faktiskt första gången jag såg Eclipse så det är nog många som skulle säga att jag inte är en riktig twilgth-nörd men jag har faktiskt läst alla böckerna, twice ;) haha

Är faktiskt inne på min tredje gång nu <) Men aja, eftersom det inte var premier förens den 16 så fick vi vänta tills klockan var 00.01 innan dom drog igång den senaste filmen breaking dawn!!! Och den var så sjukt bra! Kommer att vilja se den om och om igen :D så Josef it's going to be tough for you, för du ska se den med mig ;) Det var i allafall en fantastisk kväll som jag jätte gärna gör om :)





Vi kom hem strax efter 2 inatt då filmen var slut, jätte kul då man var tvungen att gå upp klockan halv 8 imorse X) För jag skulle hinna att duscha och allt innan vi for till skolan klockan kvart i 9...

Idag var faktiskt inte heller en så kul dag på universitetet, vi började 9 och var på en föreläsning på 3 timmar... Sen fick jag och Jana i uppgift att kolla så att alla kemikalier fanns som skulle finnas. Marianne som tog hand om oss till eftermiddagen gav oss några papper på alla kemikalier sedan lämnade hon oss ensamma i förrådet för det brandfarliga kemikalierna X) Sedan hade snälla Andreas fixat så att vi skulle få gå på en föreläsning som började klockan halv 6 och skulle hålla på i 3 timmar >.< Tack, snällt av dig Andreas... Men vi smet från den redan tio över 6 X) Så jag och Jana var inte hemma förens klockan kvart i 7 :(

Men nu har vi kikat på Saw III och käkat gomat, så nu blir det fan till att lägga sig (y) :)

Kommentarer

  • Blå säger:

    Jag är avundsjuk, vill också ha helkväll på bio med alla Twilight-filmerna, faktiskt. :(

    2011-11-17 | 07:00:33
    Bloggadress: http://www.facebook.com/kaptenblau
  • Jossan säger:

    Ja du Blå, What can I say, It was amazing :') Men du får ta och följa med nästa år, då andra filmen släpps och se alla med mig ;)

    2011-11-17 | 23:43:41
  • Jossan säger:

    andra delen*

    2011-11-17 | 23:44:23

Kommentera inlägget här: