Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

17 november

Kategori: Allmänt

Sista dagen på praktiken idag då ;) Idag var vi på en lektion om genetik, sedan fick vi vara med på en labb då vi skulle studera och sortera bananflugor med olika mutationer X) Haha, det var en upplevelse :) Men vi var med en awesome klass som faktiskt försökte få med oss på det de gjorde :) Det har nämligen inte dom andra klasserna gjort :P

Men aja, så vi slutade typ klockan tio över 3, då gick vi och handlade lite. När vi kom hem beställde vi pizza och drack en massa cola!! När man var mätt och belåten satte vi igång Saw IV :) Nu har jag duschat, jag och Jana har kikat på bussar och tider inför hemresan imorgon. Jag har tackat min underbara mamma för att hon var gullig och la över en massa pengar till mig! Så imorgon när vi drar in för att shoppa lite ska jag hitta nån fin present åt henne :) Och morfar, säg inget till mamma om det! Det blir inte mycket till överraskning då, haha :P

Men nu ska jag allt ta och sussa vi hörs imorgon, godnatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: