Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

18 november

Kategori: Allmänt

Sovmorgon!! Så skönt, jag sov fan till halv 10 imorse :) Jag och Jana tog det jätte chill och imorse, tod det lugnt och käkade gofrukost. Sen drog vi ner på stan och shoppade lite ;) Jag köpte ett par örhängen till mamma eftersom hon var så gullig och la in pengar åt mig :) Sen köpte jag lite andra smycken till Linda i födelsedags present. Jag köpte faktiskt bara lite små saker åt mig själv <) Men jag ska ju faktiskt till stan på måndag så då kan jag handla lite julklappar oxå, jag måste ju hitta nått till Josef ;)

Det vart i allafall superstressigt när vi skulle ta oss till bussen, fick springa med min resväska, handväska och datan för att hinna med bussen. Jag har oxå varit lite irriterad på att jag inte har tränat nått denna vecka, men de löstes väl då vi var tvungen att spring X)

Vi kom hem till Sveg tio i 8, jag gick raka vägen hem och dumpade väskan mitt på golvet XP Jag ville ju så gärna komma hem och bli mött av min underbara pojkvän, men han är i Östersund... Så jag tänkte, jag kanske kan fråga Anna om hon vill kika film med mig, men hon var hemma och drack vin med Christer och dom var hemma själva för en gångs skull. Så jag ville inte dit och störa dom.

Jag satte mig och spela TV-spel istället ;) haha

Nu kikar jag Jersey Shore och ska snart lägga mig, för jag ska upp klockan 8 imorgon för att träna! :D ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: