Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

19 november

Kategori: Allmänt

Jag sov så otroligt dåligt i natt, jag har vridit och vänt mig, gått upp och druckit vatten och drömt hemska drömmar. Huvva, så imorse när klockan ringde runt 8 tiden ville jag verkligen inte kliva upp. Men jag tog mig själv i kragen och tvingade mig upp. Insåg dock att jag inte hade någon mat, då jag inte handlade igår :P Så jag fick springa på träningen utan mat...

Men mamma var snäll och köpte en toast åt mig :) Den åt jag efter min träning som varade från kl 9.00 - 10.15.

Jag hjälpte mamma att städa på hennes jobb innan vi for hem till mig för att packa om och städa lite :) Efter det så for vi på dollar och ica för att handla. Jag körde hem till Kristina för att hämta Jonna som hade varit med Rebeca.

Nu sitter vi hemma i Kvisthån och äter pepparkakor med möggelost och dricker glögg och kikar på tecknade julfilmer ;) Håller på att ladda ner lite filmer som vi kan se senare ikväll (y)

Kommentarer

  • Linda säger:

    Du måste hålla mig i handen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

    2011-11-19 | 17:18:51
    Bloggadress: http://liindaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: