Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

20 november

Kategori: Allmänt

Har haft mysdag idag med familjen, det enda vi typ har gjort idag är suttit i soffan och kikat TV. Jag har pluggat lite biologi också. Jag såg kung fu panda 2 för första gången idag, den var superkul, jag rekomenderar den verkligen till folk som gillar roliga barnfilmer ;) På tal om filmer, jag såg The human centipede igår och den sög. Alla hade sagt till mig att "Nej se den inte! Den är superhemsk". Visst den var lite hemsk emellan åt, men seriöst folket är ni så lättskrämda? Eller är jag psykad? >.<

Jag och pappa tog en sväng in på byn för att träna lite på eftermiddagen. Det var inte allt för lätt att springa, då det var glashalt på vägen och man höll på att rammla varannan meter X) Men aja, 4 km avgjorda idag i allafall :P

Kikade nyss på Transformers 3 och somnade igen >.< Åh va irriterad jag blev då, när jag såg den första gången med Josef så somnade jag ju också... Jag kommer nog aldrig att få se den filmen :P

Nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag inte ens kunde se klart filmen, imorgon drar jag och morsan till Östersund, för jag ska till tandläkaren. Kul, kul... Eftersom det är superhalt så kommer troligen inte jag få köra dit, fast jag ska väll vara glad om vi ens kommer fram :P Det enda som är bra med dom här resorna är att jag kan gå och shoppa efter tandläkar besöket :) Jag måste nämligen köpa en massa julklappar nu, annars kommer jag aldrig att hinna köpa dom :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: