Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

27 november

Kategori: Allmänt

Gud jag har inte bloggat på en evighet, men det har inte funnits så mycket att blogga om för denna vecka har varit väldigt seg och tråkig. Men nu verkar allt bli lite bättre :) Jag sov hos Josef inatt, kanske inte så superkul med tanke på att han och Jens bara spelade medans jag sov :P Sen fick Jens för sig att han skulle filma mig när jag sov och hitta på en massa hyss >.<

Jag fick springa hem i morse för att hinna ta reda på tvätten som jag tvättade igår nätt. Dock så han jag inte få allt att tårka så nu har jag kläder hänger i hela lägenheten för att få det att tårka :P

Ska snart dra ut på Sveg, för det äe julskylltning idag och jag och Jana ska sälja våra smycken där :) Hoppas allt går som det ska, så hoppas jag på att min pojk kan komma förbi en sväng på pmarknaden :)

Gissa vem som fyller 18 om exakt en vecka då? ;) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: