Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

28 november

Kategori: Allmänt

Fyfan va awesome jag är!!! Först pluggar jag en massa biologi, så nu känner jag att jag kan allt. Sen var jag ute och sprang i 45 min (y) Och nu lyckades jag fixa de jag strulade till med datorn igår (tänker inte tala om vad jag gjorde)! Så nu sitter jag här, svettig efter springturen och är asglad eftersom Josef inte behövde komma hit och fixa datorn och mobba mig för att jag är så värdelös med teknologi >.< Yeah

Hoppas på att Josef vill hitta på nått ikväll, för jag är klar med allt som måste göras för idag :) Annars hör jag väll av mig till Anna så kanske hon och jag kan kika tv och prata ;) Får se om jag vågar de, för Josef tycker ju så himla mycket om när jag umgås med hans mamma XP

Kommentarer


Kommentera inlägget här: