Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

9 november

Kategori: Allmänt

Oj, oj vag jag är taggad!! Shit vilken dag, jag känner att jag har sjukt mycket energi så jag har hunnit med sjukt mycket idag :D
Jag började med att ha en halvtimmes religion sedan gatt jag springa på luciaträning. Sedan var det bara att gå raka vägen till en föreläsning av en tjej som är ungefär lika gammal som min pappa som höll ett föredrag om sin bok som hon har skrivit. Det var faktiskt riktigt intressant.
Sedan hade jag en timmes biologi, men det är inte så farligt, för det händer inte så mycket på dom lektionerna. för Ulla-britt är så virrig så hon får inte mycket gjort... :P
Röjde undan diskhögen idag också! Fan va skönt ;) Jag slängde i mig några köttbullar sedan sprang jag ner til simhallen och tärnade en timme :)
Pluggade lite kemi sedan gick jag över till Josef :D ♥
Jag har hunnit så mycket och jag är så sjukt stolt!
Ska försöka fixa med vårat UF företags blogg, men det blir nog inte av förns imorgon då jag kan få fram lite bilder :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: