Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

13 april

Kategori: Allmänt

Igår kom Jenny hem till mig, fett mysssss!! :D Vi tog en sväng om på sveg och såg om det hände nå kul ^^ Vi var ute hela jävla natten. Vi kom fan inte i säng förän kl 5 imorse, och jag skulle upp och jobba >.< Haha, tur att jag inte började förän 12 ;)

Här är lite skojigt folk som vi träffade ;D




Joel Westling fyllde hela 22 år idag, så vi grattade honom på vårt sätt nere på badet. Han fick en bricka med fika och honung kladdat i skorna och på dörrhandtaget in till hans omklädningsrum ;) Haha, han vart nog inte allt för glad X) Jag slutade kl 4, då drog jag, Jenny och Larra på dollar och shoppade lite ;)





















Sen gick vi till ica och käkade glass med Josef och Samuel ^^ Men det var kanske inte så jätte kul eftersom dom har en tendens att reta mig konstant. Så vi gick hem >.< Jag följde med mamma och pappa för att hjälpa till att städa på mammas jobb, sen drog vi på knuten och svullade pizza! ;D

Sen degade vi och kikade Jersey shore! Så himla bra c:
Sen sprang jag hem till Malin för hon var lite ledsen, så då tröstade jag min lilla snuttis ^^ Vi tillbringade resten av kvällen hemma hos Josef :)

Josef testade mössa på ica!! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: