Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

16 april

Kategori: Allmänt

Första dagen i skolan gick väll bra :) Jag kände att jag hade ganska mycket ork, så jag pallade ju med att jobba faktiskt. Har blivit så himla le på skolan... Nu vill jag bara att det ska ta slut, att man ska slippa känna all denna press hela tiden.

Mimmie kom hem från Skottland någon gång igår natt, men hon kom in och myste med mig på morgonen ^^ När jag var färdig drog vi på skolan och tog en fika :D Blev bjuden på middag hos mimmie idag oxå. Vi fick hamburgare, sjutk gott. Sen hade hon varit sjukt gullig och handlat en massa saker till mig i Skottland! Jag fick en jätte god klubba, snygga stringtrosor(som dock är för stora, men jag får väll sy in dom), nagellack och ett koppunderlägg där det stod en massa söta saker :')

Runt 8 tiden gick Mimmie till sin mamma, så jag drog på ica och köpte chips till henne och plockade med mig Josef hem på en gång ^^ Jag och Josef kikade väll mest tv och busade lite. Så är det jämt, han är en riktig bråkstake.

Men nu blir det till att lägga sig, så jag lyssnar lite på Hollywood undead, mina räddare c:

Massa kärlek till Mimmie och till Hollywood undead ^^)







Godnatt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: