Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

17 april

Kategori: Allmänt

"Va smart du ser ut". Tack Olle, tack. Min fysik lärare tyckte att jag såg väldigt smart ut i mina nerd glasses ^^ Dagen rullade på bra, fram tills klockan närmade sig 12. Då flippade allt! Jag gatt springa mellan min mammas jobb och banken... För det sturalde med min faktura från 3. Men nu har jag fått ordning på det (y)

Kaos på träningen oxå, Taouno lev sur när vi sa ifrån. För vi får ingen uppmärksamhet alls, vi har ju betalt lika mycket som alla andra för att få vara med i denna klubb men vi får inte någon hjälp. Jag vill också utvecklas inom simningen.

Jag fick också veta att vi har prov i biologi imorgon... Så jag har spenderat resten av min fritid till att städa och plugga, och jag orkar inte plugga nå mer, men jag kan inte ens hälften av det som kommer på provet. Så imorgon kommer jag att protestera, dom kan ju inte mena att man ska behöva plugga under lovet. Då är det ju ingen mening att ha lov för fan!!! Alla andra får väll göra provet om dom vill, men det tänker då inte jag.

När jag äntligen hade bestämt mig för att sluta plugga så hade jag inget att göra. Och inga hade tid att vara med mig, så jag går väll och lägger mig då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: