Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

29 april

Kategori: Allmänt

Kul sällskap...lr??
Suck, jag orkar inge mer. Du har varit här i tre dagar och du driver mig till vansinne! Jag trodde du var anorlundare än du var. Vilket misstag jag gjorde... Orkar inge mer, du och jag kommer inte längre än hit. Hoppas du har märkt hur le jag är. Det tog slut mellan mig och mitt ex för att hav konstant arumenterade om allt och för att han skrattade om saker som jag bryr mig om. Du är ju exakt lika fittig, plus att du alltid ska vara så jävla bäst och ska veta exakt hur allt ska vara.

Men visst sitt i min säng och kika på Misfits på min bästa kompis dator, du behöver inte vara social med mig!

I'm just so damn flossy
And I know what you like
There ain't no gangsta like me
I'm a give it to ya every time

Kommentarer


Kommentera inlägget här: