Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

20 mars

Kategori: Allmänt

Oh fuck! Imorse gick jag upp klockan 7 för att jag skulle laga äppelgröt till Mimmie. När jag är klar med gröten inser jag att jag inte har någon mjölk... Kul, tänker jag. Jag tar på mig kläder och springer över på statoil för att handla, för ica hade inte öppnat än eftersom klockan var kvart i 8. Men när jag kommer fram så funkar inte kortet...Jag går hem, fliförbannad och säger till Mimmie att hon får käka den där jävla gröten utan mjölk.

Vi sätter oss och äter frukost, då får jag ett sms av Olle, min fysiklärare. Han talar då om för mig att det inte blir någon lektion. Och det är ju kul när den lektionen håller på fram tills kvart över 11... Jag hade ju kunnat haft världens sovmorgon.

Aja, jag gör mig klar och går till skolan för religionen börjar klockan 11.55. Eller skulle ha gjort, för Sören var på möte. Rage!!!! Wtf is the problem?? O.o

Jaha då gick jag och fikade med Mimmie ist C:

Biologin började klockan 13.05, och varade i 40 min. Det var min första och enda lektion. Och under denna lektion stod våran lärare Ulla-britt och dunkade huvudet i tavlan, vad fan är det som händer med världen?

Så jag gick hem och packade och drog hem till Vemhån ;)

Mamma kommer hem imorgon!! :D♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: