Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

29 mars

Kategori: Allmänt

Huvva vilken dag, jag är helt slut. Att stå på mässa i 6 timmar är jobbigare än man tror :p Nu är jag i allafall hemma i Sveg c:

Igår när vi kom till stan gick vi till byggnaden där mässan skulle hållas, satte upp vår monter sen drog jag och Jana och chekade in på Scandic ;) Vi var dom enda dom bodde där av alla eleverna från sveg, alla andra bodde på hotell Zäta :P

Sedan drog vi på gymmet och tränade tills klockan var drygt 8, då sprang vi hem och duschade och gjorde oss klara för att dra ut och käka middag. Dom vart nog inte så glada på oss när vi kom och beställde mat straxt efter 9, när dom stängde 10... Men men, vi slängde i oss maten och gick på krogen och tog oss ett glas ist ;)

Träffade på Samuel Wiktorsson oxå, tänkte ju höra av mig till honom och säga att jag var i stan men jag han inte. Men han märkte nog det ändå X) Haha

Aja nu ska jag sova, för jag är sjukt trött! Godnatt ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: