Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

4 mars

Kategori: Allmänt

Nej nu har jag varit klen på att blogga. Jag kan ju ta det kort...

Skulle vilja berätta om mina knäppa lärare och vad för skumma saker de har gjort den senaste veckan. I måndags hade vi kemi med Hans, och han skulle lära oss hur det funkar med metalljoner och ljus som skickas från en energikälla. Han tog då mig som ett exempel, han sa att jag var en metalljon och så var han energikällan som skickade ut ljus. Han kastar då saker på mig upprepande och frågar vad metalljonen gör...? Jo den stöter ifrån ljuset, eller som Hans sa "metalljonerna vill att ljuset ska dra åt helvete..." What?? Hur ska jag kunna fatta det genom att du kastar saker på mig?? X)

Sedan har vi ju fysiklektionen med Olle i tisdags, då Olle springer mellan white boarden och smart boarden. Man har då olika penner till de olika tavlorna, men det var sjukt nära att han använde fel penna på fel tavla :o Hade jag inte skrikit på honom hade han antagligen ritat på smart boarden med fel penna X) Sen visar han oss ett klipp på en kille som förklarar hur det går till med ljusvågor, sedan pausar han filmen för att han vill rita killen som Einstein, men då han inte blev nöjd med mustaschen så suddar han lite. Och så säger han "men oj, nu vart han Hitler" Hahaha, vad har vi för lärare på skolan X)

Aja, får skriva mer sen. Måste dra på jobbet nu!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: