Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

7 mars

Kategori: Allmänt

Oj oj, vilken lång dag. Trodde aldrig att den skulle ta slut :o Jag drog ner på badet imorse kl 10 för att gå på gymmet, sen vid 12 började jag jobba och jobbade sedan fram till klockan halv 9. Sen tog jag en sväng över till Mimmie och drack en kopp te. Hon kommer förhoppningsvis över lite senare och sover hos mig :) Ska åka bräda på lördag och tänkte då kika på vad jag har att ha på mig. De ska jag tala om för er... jag hade fan inget!!! Min byxor är för små och jag har ingen slalom jacka som passar heller >.< Vad ska jag ta mig till?? :o Funderade på om jag skulle fråga Josef om jag fick låna hans byxor, för dom är grymt snygga!! Men de tror jag fan inte att jag vågar fråga X) Så jag får väll ta mina för små byxor och sno morsans jacka -.-

Sitter nu inne på Junkyard och kikar på nya snowboardkläder, men jag vet inte. Jag vill ju ha jätte färgglade kläder, och det som dom har hemma nu är ganska mesiga färger. Suck...

Håller också på att ladda ner lite filmer som jag tänkte se ikväll :) Edward scissorhands och face off dock är det filmer som jag redan har sett men dom är awesome, så dom kan man se igen ;) haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: