Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

8 mars

Kategori: Allmänt

Idag har varit chill som fan :) Jag låg i sängen och drog mig så länge som möjligt, kikade film och så. Sen pallrade jah mig ner till jobbet för att jobba 4 timmar. När jag kom hen diskade jag och tog det lugnt, sen kom Klara! :D Då gick vi på ica och handlade lite så att vi kunde laga middag. Sen köpte vi oss en varsin påse naturgodis, GOTT ^^ Så nu har vi kikat film och ätit vårt godis :) Vi såg The women in black och Puss in boots. Men nu ska vi nog gå och lägga oss, Klara ska nämligen upp kl 5 imorgon, för hon ska ta bussen till stan :)

Så godnatt folket!

Ps måste bara få säga att Mimmie och Samuel, ni gör livet väldigt lättsamt ^^ Jag mår alltid så bra i eran omgivning! Så Samuel! Ta och kom hem nu c: Och Josef, du är en nära vän, tråtts allt som har hänt. Ds

Kommentarer


Kommentera inlägget här: