Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

17 april

Kategori:

hej ledsen tjej här!

Sa just hejdå till Christian som ska iväg och jobba och kommer inte hem fören i slutet av månaden. Jag trodde inte jag skulle bli ledsen för han behöver göra nått annat än att spela spel x) Men när jag kom hem och insåg att jag kommer att vara själv här hemma fram tills han kommer hem, då börja jag störtgrina... Så nu måste jag hitta på någonting att göra så att jag slipper tänka på det!

Nu när Christian har åkt kan jag ju planera hans födelsedag med mamma utan problem! Behöver inte smyga med de ;) haha
Det kommer bli ett dunderkalas!

Ikväll åker jag hem till kära vemhån för att gå på bio med min fina mor. Ikväll spelar dom the host, vilket är en filmatisering av Stephenie Meyers bok genom dina ögon, vilket är en grymm bok! Så jag tror att den kommer att vara minst lika bra som twilight filmerna ;)

Mamma hade någonting att visa mig innan vi drar till hån, hon har säkert hittat någonting till Christian! Som sagt, kommer att bli ett dunderkalas c:

Aja, nu ska jag sluta grinia och försöka hitta på något.

Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: