Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

8 april

Kategori:

Hallå hallå!
Just nu sitter jag på ett fik i Östersund och väntar på att butikerna ska öppna. Ska göra ett besök hos tandläkaren åter igen, bara för att dom är helt värdelösa! Men men, jag behövde åka och handla lite så det var kanske lika bra. Klev upp tjugo över fyra imorse för att hinna fixa mig innan jag tog bussen som går fem i sex... Va lite orolig över att det skulle bli stressigt för att hinna bli klar, men de va ingen fara! Hann till och med slänga mig över Christian innan jag for! Men han var nog inte riktigt vid medvetande eftersom klockan inte var mer än kvart i sex XD

Det som står på listan idag är:
- en hel bunt med kalsonger till Christian!
- nya trosor
- ny töjning
- nån tröja till Christian

Han fyller ju år snart och han äger fan inga kläder så de kan han ju få!
Ska försöka träffa min kära bror oxå, men det är inte livsviktigt :p
Ne ska nog ta och pallra mig ut och börja kika i butikerna nu.
Hörs hej!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: