Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

14 januari

Kategori: Allmänt

Ja du, nu har jag varit supersjuk sen i torsdags. Och det verkar inte bli bättre. Är galet hes och ständigt trött. Igår skulle Sebban kanske komma över och kika film (om han inte skulle hälsa på sin mamma i Hogdal). Men så efter att jag så duktigt hade diskat la jag mig i sängen för att vila lite innan jag tog tag i städningen. Och klockan var inte mycket mer än 8 så jag tänkte att det är ingen fara, jag kommer inte somna. Så jag drog igång några avsnitt av The Big Bang Theory. Men tro på fan så somnade jag! Jag vaknade med ett ryck klockan halv 1 inatt och undrade vart fan jag var!? Tittade på klockan och drog en lång suck... Tittade telefonen och hade fått en massa sms. I ett av dom stod det så fint att Sebban hade somnat på soffan så han tyckte vi skulle ta filmen en annan dag X) Åh jag dör! Haha

Så jag klädde bara av mig och gick och la mig igen. Vaknade igen klockan 8 imorse, alltså har jag sovit typ 12 timmar inatt? Undrar om den här förkylningen håller att ta kål på mig...? Så jag klev upp med hade tyvärr ingen mat att göra frukost på, så jag började städa istället! Har nu finkammat min lägenhet, duschat, tvättat löshåret och varit på ica och köpt lite ägg tills imorgon! Har även hunnit att fixa naglarna ;)

Issa var över en sväng åh, så vi har snackat lite skit och spelat lite tvspel :D Sen käkade vi middag tillsammans. Så nu har jag myst ner mig i sängen med en kopp te och en massa skräckfilmer! Tänkte se om Sebban har någon ork att komma över efter träningen och kika Taken 2 med mig ^^

 
Här kommer kläderna jag köpte förra veckan!
 
Vit cardigan, Ginatricot
 
Två basic tröjor, H&M
 
Snyggt jävla linne på halva priset! Carlings
 
Testar en ny stil med leopardjeans, H&M
 
Två nya BH:ar, H&M
 
Örhängen och armband, Ginatricot
Och nagelklistermärken, Glitter (använde dom idag och det är inte ett köp jag kommer att göra igen...)
 
 
Hannie Dropkick är inspirationskällan till min frisyr! Jag ska lägga upp bilder imorgon på hur mitt hår ser ut för tillfället ;) Whoup whoup
 
Over and out!
Pöss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: