Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

16 januari

Kategori: Allmänt

Hallå!
Jag var över till Cissi igår, vi kikade lite tv och snackade lite skit ;) Sånt man gör! Sen fick jag ett nervsammanbrott och sprang över till Mimmie och grät. Så vi drack lite te och pratade om problemen. Sen traskade vi hem till mig och åt middag tillsammans ^^ Linus kommer över oxå, så jag och Mimmie åt upp middagen och kikade lite på en rysare ;) När klockan sedan närmade sig 8 tiden drog jag på ica och köpte typ ett kilo godis, en Cola och Pringles som jag och Sebban skulle kunna snaska på under filmen ^^ Vi kikade på Taken 2, men min dator laggade typ sönder så vi fick kika på MTV istället :) När klockan sedan var 11 var det dags för Sebban att traska hem i kylan.

Men när klockan var straxt efter 12 vart jag så himla ledsen, kände mig så ensam och hemsk, så jag hörde av mig till Sebban, och vi skrev och pratade om alla mina problem och idiotiska känslor... Känns så bra att veta att jag kan prata med honom om allt!

Men idag ska bli en bra dag! Mamma och Jonna kom nyss så nu ska jag och Jonna kika film, sen ska vi på lunch efter att Jonna har besökt sjukhuset :)
Puss hej!

 
Over and out!

Kommentarer

  • Mimi Rainbow säger:

    Det är bara att höra av dig om det blir för mycket.
    Tack för middagen igår fina du!
    Saknar dig <3

    Svar: Tack själv! <3
    Josefine Persson

    2013-01-16 | 23:18:53
    Bloggadress: http://mimirainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här: