Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

5 januari

Kategori:

oj oj vad allt går åt rätt håll nu! Jag blir så jävla lycklig! :D jag skiter i er pojkar och satsar på mig själv ;) Jag har kommit igång med min träning igen och har lagt om kosten. Med hjälp av att bara ändra kosten så har jag gått ner tre kilo! Så med lite träning på det här kanske jag kan pusha några kilo till ;)

Nu har jag ju all tid över till att göra sånt jag tycker om. Idag ska jag glida runt i backarna med en gammal klasskamrat, sen ska jag mysa ner mig hemma i vemhån och låta mamma ta hand om mig ;) Imorgon blir jag med till Sveg igen för att simma lite. Det är så jag ska tillbringa min lediga helg! :D sen blir de lite jobb till nästa vecka så då har jag en massa tid över till att träna och städa hemma. Ska ta mig tid att fixa naglarna och ta ett fotbad. Jag måste ringa Anna oxå, för då kan jag ha lite mysigt hemmaspa med henne ^^

Ja som sagt jag är nu på rätt väg och ingen, absolut ingen ska få stoppa mig. För den som försöker, den sänker jag! So move out of my way!

Hörs sen, pöss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: