Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

6 januari

Kategori:

Funderade på att spendera min lediga dag i backen idag igen, men sket i de ;) tyckte jag kunde mysa ist ^^ så jag gick upp straxt innan tio och åt en jättegod frukost och kikade sedan film. Jeppe kom ner runt elva tiden, då bestämde jag mig för att klippa honom, för han såg ut som en jäkla slusk! Och tro det eller ej, det vart fan skit snyggt! Tror fan jag ska bli frisör ist ;) haha!

Sen tog jag med mig en sopsäck och slängde all skit som Jonna verkligen inte behöver! Hon kommer att bli tokig när hon inser att jag slängt halva hennes rum x)

När morsan kom hem var hon sjukt jävla grinig! Allt var bara fel, jag hade inte tagit reda på disken, inte hängt tvätten och inte fått igång brasan. Jag åker fan inte hem för att göra sysslor! Jag har inte ens ett eget rum kvar så jag har väll inget där att göra? Jag åkte hem för att jag var ledig och tänkte åka lite bräda. Jag gnäller då inte på mamma för att hon inte tar hand om min disk... Så jag ville bara tillbaka till Sveg när hon skulle hålla på så där -.-

Men väl i Sveg så kändes det fan inte bättre. Jag var ner på badet och simmade en timme, sen gick jag hem och deppade lite. Tog en sväng på Ica och köpte toapapper och nästa veckas middag. Köpte även vindruvor och jordgubbar som jag ska proppa i mig medans jag kikar på the incredible hulk, i min ensamhet... Eh jag ska inte va så jävla grinig nu! Pöss hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: