Blazing

I fly, I fly high, I’m blazin', I’m blazin', feels like I’m blazin'

snowboard!!!

Kategori:

Herre gud vad jag har åkt idag! ;) Jag raggade ju upp Lisa som blev med ut i backen, hon tog även med sin syster och sin kusin. Så vi vart några tillslut ;) sen hittade jag Jonathan och Patrik i backen oxå! Men dom vart inte med så jävla länge, för Patrik var inte så hej på att åka x)

Nu har mamma i allafall matat mig med lite mat och så har jag proppat i mig en massa chip och dipp! GOTT! Hann till och med att ta en tupplur mellan sju och nio ;) Men nu kikar jag amerikansk fotboll med farsan! Och på tal om att kolla på sport, jag kikade till och med på hockeyn idag! Såg dock inte hela matchen, men såg fram till då det stod 0-1. Så tyvärr åkte vi på stryk i år!

Håller på att göra lite planeringar till nästa vecka med Pontus. Och som det ser ut kommer vi att åka en massa skoter, och längre än så har vi inte kommit x)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: